Sålt smöret och tappat pengarna

Så känns litt liv just nu..

Inget känns på topp just nu. Man ger och ger , men man får aldrig någonting tillbaka.

Ledig helg. Den ska tillbringas på skotern uppe i Lofsadalen. Ska bli härligt.

Jävla peronalfest på söndag, har absolut ingen lust och vara med. Tåls att fundera på om man skippar skiten helt.

Hoppas i alla fall på att ett glatt telesamtal ringer snart. Bara de hade fått i alla fall en stor del av mitt liv att se lite ljusare ut.

Skiter de sig vet jag inte vad ja ska ta mig till?! 

Sötaste ligger och sover, ska göra så jag med. Tvättning är vad som står på schemat i morgon f.m. Vad gör man inte för rena kläder. ? 

         
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

jag vet..man ger och man ger, men du kan få en kram av mig:) och snart kommer alla våra galna kort från tältet upp på bloggen!

2007-03-15 @ 23:13:04
URL: http://charliieee.blogg.se
Postat av: Anonym

sköj med skoter :) kör så det ryker! :)

2007-03-16 @ 19:12:37
Postat av: pernilla

ska du med till gymet lite ikväll då? rensa huvudet lite och få en liten muskel kanske. =)

2007-03-19 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0