Känner mig som en zomibe---

Nu är denna vecka över som alla blåssade upp så ofantligt. Jag hade förväntat mig ännu mera, samt ännu fler sena nätter. Men nog känns det i alla fall man har jobbat, och man lär väl märka det desto mer då lönen kommer. :)

Är ledig idag, såå skönt. Skulle ha jobbat idag, men bytte med Yvonne, annars hade de blivit ett 2,5 veckas pass, åh ja orkant med nå sånt nu.

Har fått så jävla ont i halsen igen plus att förkylningen verkar komma tillbaka. Kan man bli annat än less, kommer aldrig igång med träningen på allvar. Måste ju nu om man ska springa Vasastafetten i höst. :)

Funderar starkt på att sova lite igen, risken är ju dock att man inte kommer kunna sova inatt. Dock ska jag se på Prison Break först. Får man inte missa, vilket jag gjort alldeles för mycket på sistonde då man jämt jobbat.

Har inte hänt så mycket mer i mitt tråkiga liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0