Home makeover!

Dagen började med en promenad med vovven i morgonsolen, så härligt. Sen var det hem och käka lite frukost. Sen var det bara att ta tag i städningen, vare sig jag vela eller inte. Har planterat om alla blommorna samt dammat och fixat allt. Förhoppningsvis om jag kan hålla det såhär fint nu också. Dock har man ju en fyrbenting som är ganska så bra på att kunna dra in ett och annat skit.

I mrgon är det bilen som ska gå sig en omgång, den är sååå jävla skitig. Knappt man vill ta i den. Den ska vara gul, nu mera svart skulle ja kunna säga..

Jobbat ikväll, dock var det väääldigt lungt. Ganska så skönt ändå, fast tiden gick bra sakta. Trots få gäster så gick vi in en å annan krona i dricks. Helt otroligt, folk som brukar vara så snåla.
 
Idag fick jag samtalet jag gått och väntat på. Ska få komma tillbaka igen och provjobba mera. Börjar i morgon och betar mig igenom till lördag. Kommer bli massa dubbelpass då ja kommer få lov att gå på båda ställena, men vad gör man inte nu! *håll tummarna* 

Jag är sååå sugen på att shoppa massa grejer. Tyvärr säger inte plånboken detsamma. Längtar tills nästa månad då man får lite mer pengar över. Denna jäkla teve å ljudsystem har ju ruinerat en. ha ha. 

Ska i alla fall här inom någon framtid tapetsera om i sovrummet. Hon som bodde här innan har målat det grönt med en guld fondvägg. Men det blev inte godkänt utav ägaren. Så antingen så fick hon göra om det och hon skulle välja ut tapeter och hon gjorde jobbet. Eller så fick jag välja ut tapeter själv och dom stod för det, men att vi gjorde jobbet själva. Givetvis tyckte jag. Så har valt en ljus beige tapet med lite mönster i. Fanns en jätte fin brun tapet som hade vart såå snygg som fondvägg till de beigea. Men deskulle han aldrig godkänna heller. Så de var väl bara att ge upp den tanken. Men kommer nog bli himla snyggt med bara detta också. Hoppas jag i alla fall. :) 
image33
Är så sugen på att köpa denna säng sedan. Tror ja skulle passa kanon fint! Är på jakt efter ett nytt skrivbord också, men kan aldrig hitta just det som jag vill ha. Har sett flera fina, men antingen är de sviindyra eller fel färg. 

                                         Någon som vet vart man kan hitta ett fint skrivbord till rimligt pris? 







 

Kommentarer
Postat av: Eliana

Lycka till med jobbet!!!

2007-03-27 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0