Efterlängtad ledighet!

Jag kommer till jobber, jag gör det jag måste sedan går jag hem . Thats it. varför skulle jag vilja stanna kvar längre än nödvändigt.

Nästa helg ska det vara personalfest och om jag är ärlig så är jag inte direkt sugen.

Har vart i Rättvik idag och kollat på hundutställning samt hundfreestyle. Såg himla skoj ut. Kanske vore ngt för mig och Flippen. :)

Sedan blev det promenad med vovvarna och en massa snack. Längesedan som man sett henne nu. Är lite komiskt tycker jag att vi ändå funnit varandra som vänner. Minns henne väl sedan skoltiden och tillhörde den "finare" delen av folket så länge då hon gick kvar på skolan innan hon flytta till Falun. Det var väl allt mer än vad jag gjorde. Men så sammansvettsades vi på Mora Hotell, det enda goda de ställe har fört med sig. :)

Nu ska jag ta och sova är såå trött. Är ledig nu måndag och tisdag, ska bli så skönt. Ska klippa mig i morgon samt sedan åka upp till Carina och leka med henne och få lite massage. Ska bli gött, har såå ont i varenda kroppsdel jag äger och har..

Hade fint alla. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0