Arbetsintervju!!

Steg upp alldeles för sent i morse, jag blir så himla arg på mig själv att aj aldrig ska kunna ta mig upp i tid någong gång..

Har idag i alla fall vart på arbetsintervju på Vi på hörnet. Det lät himla positivt och jag HOPPAS verkligen. De frågade hur jag var som person och hur min vardag såg ut. Berättade att jag nu jobbade på Mora Hotell och fick då till svar att de ställe har ju inte sådant gott rykte numera. Äntligen får man höra det från någon annan tänkte jag. :) Så nu är det bara att vänta och se när de ringer vad man får för svar.

Såå härligt väder ute, jag och Flippen har vart ute och gått i en timme nere på stan. Så underbart! Fåglarna kvittrar och det börjar verkligen bli vår i luften.

Var och la undan ett par sommarbyxor och en jacka idag. Nu vill man inge annat än ha sommar. :)

Stallet väntar härnäst samt sedan kanske träning med Linda & Pernilla. Den som lever får se. Jag måste ta tag i mig själv nu, har sådan dålig självdiciplin. Uscha!

Nä nu ska jag nog bege mig ut i solen igen, gäller och passa på.

Kram på er alla..

                                                          Håll en tumme att de går vägen! (",)

Kommentarer
Postat av: Eliana

Hoppas att´du får jobb där!
Jag stormtrivdes med att jobba hos dem!

2007-03-14 @ 11:51:13
Postat av: isabelle

Det låter ju som att det gick jätte bra på intervjun. Du får säkert jobbet!! Kram kram!//issa

2007-03-15 @ 13:51:23
URL: http://isabellepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0