De va den lediga dagen!

Gick och la mig i går och tron om att vara ledig idag, men så fel ja hade. Jobbigt när man ställt in sig på å va ledig och planerat massa annat. Men vad gör man inte för dessa pengar. Dock var det en väldigt lugn lunch.

For hemåt och hämtade en överlycklig vovve som fick lov och stanna hemma och sedan bar det av upp till hästarna. Jolly känns bara bättre och bättre. Hon är så söt! :)

Va med Sus och red hennes hästar också. Grande är en jääätte gentemot Jollan. ha ha. Jag kände mig som en fis i rymden, men han va så snäll så. :)

Har massa kort att uppdatera sedan lördagens bravader då vi hade grillning och kubbspel här hemma hos mig innan det bar iväg ner på Wasa. För att vara de stället hade ja himla skoj, att de hade öppnat upp uteserveringen kan vart en utav orsakerna, kan man snacka med folk och höra vad man säger. Inte att glömma denna svensexa vi fick beskåda också, allt finns på kort. ha ha.

Nu har ja diskat , dammsugit upp alla ovälkomna myror som krupt in (men dock som dött utav min myrdödarask) samt plockat iordning lite ute.

Tänkte fixa allt detta i morgon efter ridning och innan jobb, men ja fick fingrarna ur och gjorde de nu istället. Bra gjort av mig!

Godnatt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0