varför blir det alltid såhär..

allting började bra, hade himla skoj tills just denna person dök upp. Förstörde den kvällen för mig, bugar och tackar! Varför inte kunnat sagt något tidigare och vid nyktert tillstånd? Känns som allt bara blir skit hela tidern..

Hade i alla fall förtutom den träffen himla skoj. Hamnade i Lasses bil och de slutade med att vi somnade som högar allesammans hemma hos honom..

Somnade vid sju i morse och vaknade vid halv tio att de snarkar så heela huset skulle kunnat lyfta. Jag kunde icke sova något mera. Vi fick hämtning av mamma, sen blev det donken och sen hem i sängen.

Jag å Annso har vart ute på en väldigt seriös ridtur, skrittade hela 20 minter. Jolly blev liivrädd för dom andra islänningarna. Hon trodde nog de va en dinousarie som skulle käka upp henne. Hade hjärtat kunna hoppat ur hade det nog vart nära idag. :)

tooooorsdag får jag äntligen lägenheten. Ska bli så himla nice. :) Sen fyller man ju år på fredag också.

Ska bänka mig framför teven en stund innan jag ska sova, men känns som ja kommer somna så fort ja slår ner skallen..

Roli sjå di si di sä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0