Jolly Robin**

Gårdagens pass började med fart på jobbet. Jag och Karina själv med massa gäster och en trasig diskmaskin, vilket resulterade i en sen natt och min väckning ringde tidigt i morse. Jag var rätt så mosig. Kan inte minnas när jag gick så tidigt senast. ha ha. Såå booring på jobbet idag, sju stycken gäster som kom och matade sina magar. Det gick ganska så seegt med andra ord.

Har vart upp och ridit hästarna i kylan. Dennis va inte så samarbetsvillig som jag hade hoppats, och var rädd för allt och ingeting. Men man kan inte annat än tycka om gammelgubben. Sen blev det en liten tur med Jollan också. Robban fick för första gången vara hemma själv med de andra och det gick riktigt bra. Han mest tittade på mig när ja gick å kolla när ja kom tillbaka. Ska bli så roligt och få igång henne igen och jag hoppas verkligen att hennes små sköra ben kommer att hålla i alla fall för att få skrutta i skogen med. Skulle göra mig så lycklig! (",)

Ska nog ta och inta mig semla nu som väntat på mig länge nog. :)

Kramar på er!


Jolly Robin**  
Hon har sina små stunder när man sitter i sadeln, men snällare häst att sköta om får man nog leta efter! *kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0