Jag blir så less!!

Va in och hämtade schemat på jobbet idag å tro på f-n, de blir bara mindre och mindre tider. VARFÖR tar han in en till som tar alla lunchpassen när han vet att vi redan som jobbar där vill ha mer tider. Jag vet en som ska in och säga ett och annat åt honom i morgon..

Har vart och jobbat på Siljan idag och haft hand om ett sällskap mongolier. De börja sjunga konstiga sånger.. ha ha

Jag har sådan jävla huvudvärk. Är trött på att ha krämpor jämt och ständigt. :(

Först skulle man jobba på lördag, sen va jag ledig och nu ska jag jobba i alla fall. Hur ska de ha det tro..?

Nu är det sängen nästa som gäller. Ska försöka ta mig upp i tid i morrn, hur bra de nu brukar gå.


KRAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0