Read about me!

Namn: Anna
Smeknamn: Har jag nog inte
Födelsedag: 2/2
Födelseort: Mora
Ögonfärg: Blå/gröna
Hårfärg: Svart under med brunt ovanpå
Pluggar/Jobbar: Jobbar inim restaurang
Familj: Mamma, pappa, bror och hund

FAVORIT...
Färg: Blått och svart
Plats: Där det är varmt och skönt
Land: Thailand? Om jag någonsin får se landet
Spel: Har inget
Drog: MAT!
Film: Green street holligans
Djur: Hund, Häst
Affär: Har ingen speciell.
Serie: Prison Break
CD: Lyssnar inte på sånt
Café: Har ingen speciell
Skor: Har massor
Internetaktivitet: Bloggen samt msn

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja men självklart
Gnälla: Ja på personalmaten vi får på jobbet
Skrika: Sker mycket sällan
Sova: Ja, alltid
Ha ångest: Dagen efter kanske?
Skada dig själv med flit: Nää
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Nej inte
Drömma mardrömmar: Händer
Drömma sexdrömmar: Kan jag inte påstå
Ta droger: Nej, varför skulle jag?
Försöka vara annorlunda: Vill man väl alltid
Klä dig i svart: Sker ganska så ofta
Gå till kyrkan: Nej för fan
Gå i skolan: Slut med det
Röka: Händer
Ha sex: När de väl händer så, ja :)
Ljuga: En vit lögn har man väl dragit
Hata folk: Vill man väl egentligen inte göra. Men visst.
Lita på folk: Ja.

NÄR...
Åt du senast: Fikade hemma hos mamma och pappa för någon timme sedan
Läste du en bok senast: Oj, de va längesedan. När vi va på Cypern tror ja i Sep. Ingen bokmal ja heller.
Var du på konsert senast: Britney Spears för ett x antal år sedan
Köpte du något senast: Tro de eller ej, men var flera dagar senda nu så jag minns inte ens vad.
Svor du senast: Gör jag alltid i mitt vardagliga språk
Sjöng du senast: I bilen idag tror jag
Klagade du senast: Det var nog igår när vi fick lov och äta viltfärsbiff på jobbet
Är det sommar: Juni kanske.?

VEM...
Saknar du: Kompisar som man ser allt för sällan
Vill du döda: Ingen vad jag vet
Rörde dig sist: Min mamma
Vill du slå: Dig?
Kysste dig sist: Preskiberat. ha ha
Vill du kittla: Öhhh, hmmm..
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Ingen just nu
Skrek du på sist: På hunden..?
Vill du vara som: Som mig själv.?
Sårade dig sist: Inga namn ges..
Vill du bli galet full med: de galna vännerna. :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Svår fråga..
Fick du sms från senast: Annsofi
Ringde dig senast: Annsofi

HAR DU...
För många vänner: Nej, kan man ha de.?
Förföljelsemani: öhh va?
Tvångstankar: Njaae
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Skadat någon: Inte avsiktligt
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nope
Några piercings: Öronen
Några tatueringar: Nope. Men skulle va fint å ha :p
Egen dator: Jo men visst
Gjort bort dig rejält: Absolut
Bra självförtroende: De tror jag
Komplex: Ja, vem har inte det?
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte en enda
Bjudit ut någon: Nope
Varit kär: De har jag
Blivit kär i någon på nätet: Japp, en gång så hände de
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej för fasen
Varit otrogen: Aldrig och kommer aldrig ske
Stulit någonting: Japp
Lämnat landet: Om det menas om man har varit utomlands så ja.
Rymt hemifrån: Nja, inte vad jag minns då. =)
Gjort något olagligt: Som att aldrig kunna hålla hastigheterna. :)



HUR
fördriver du tiden: genom att jobba och ta hand om mina djur
Går du: Framåt.
Svarar du i telefonen: "Hallå" "Ja, det är Anna" "Hej det är Anna"
Tjänar du pengar: Genom att jobba å slita
Bäddar du sängen: Väldigt sällan
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: När det är skitigt :p
Går det på jobbet: Ibland mer bakåt än framåt
Många stör du dig på: Säkerligen några
Ofta träffar du din familj: Väldigt ofta
Mycket äter du: Alldeles för mycket av de jag inte borde.. ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0