Raketfart till krogen!

Så har man blivit ett år äldre då, men vet i sjutton ja blev nå klokare för det.. ha ha

Har fått i ordning i stort sett allt i lägenheten, vilket känns himla skönt. Fick igång teven här om dagen också, de va fel på sladden, tur ja köpte en ny. =)

Kort kommer, snaart. Är lite seg på att lägga ut dom bara.

Jobbat i helgen, men jag hann väl med ett å annat hyss för de. Jag och Annso lekte FBI i fredags å va ute och letade efter en vilsen själv som va full som en kastrull och hade noll koll på vart han var. Men vi hittade honom tillslut. Körde lite mera folk innan vi kunde åka hem igen och bänka oss i sofforna och kolla klart på Prison Break, fast vi somnade en efter en  och ja vakna halv sex att skivan hade börjat om och jag insåg att soffan va lite väl kort så traska in till sängen. Snacka om trött man va igår. Men drog ett jobb pass på kvällen och när jag väl kunde kila iväg lite tidigare så slutade kvällen med ett besök på Lilla. Hade skoj faktiskt..

Har soovit så liten denna helg och jag känner de verkligen nu. Ska ta å traska hem till mig och bänka mig på soffan nu.. 

Hade fint allehopa!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Grattis i efterskott!

2007-02-04 @ 23:10:22
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Eliana

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

2007-02-11 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0