Morgonpromenad med vovven!

Vinterpromenad med vovven

Jag måste ha blivit sjuk tror jag. Igår gick jag upp klockan nio och började städa undan efter lördagens bravader. Och idag va jag ute och gick klockan tio. Det är iofs inte tidigt, men i min värld är det ofantligt tidigt då man är ganska så duktig på att jämt lyckas vända på dygnet.

Malin har vart här och hälsat på, himla trevligt. Vi har bara legat och segat i soffan och kollat på film. Kollade på Green Streat Hooligans. Sjukt bra film!

Nu ska jag ställa mig i duschen sen blir det färd ner på staden. Hatar att man inte har några pengar dock. Ska i alla fall kolla in något på gallerix som jag vill ha då jag fick ett presentkort av mina kära vänner i present. :)

Hade fint allemsamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0