Mina vuxenpoäng


Jag heter: Anna Eva Sarina Hedh
Stjärntecken: Vattuman
Jag kommer från: Mora - Vinäs
Jag har: En mamma, pappa och storebror 
Jag har: Även en hund och hästar att rida
Jag jobbar som: Servitris och även ibland om som butiksbiträde
På fritiden brukar jag: Rida hästarna, leka med min vovve eller göra galna upptåg med vännerna. :)
För att stilla mitt dåliga samvete: Borde jag äta bättre och träna mer.
Jag har slutat: Jadu, vad har ja slutat med? Vara så lat kankse
och börjat: träna tillsammans med Linda och Pernilla.
Om fem år tror jag att jag: Kommit på vad jag vill göra med mitt liv och slutat tänka så mycket och istället göra saker jag vill göra.
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Betala av bilen först och främst. Skämma bort mina nära och kära. Ut och upptäccka världen och säkerligen köpa alldeles för mycket kläder =)
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Jadu ?
Jag hade velat uppfinna: En klokare hjärna till mig själv ibland. ha ha
Ett pinsamt minne: De finns många, men inget att nämna här. :)
Jag blir glad av: Att ha sådan underbara vänner och underbar familj. Samt att ja har världens vackraste djur i min närhet.
Jag blir förbannad om: Ja gör precis tvärt emot vad ja borde göra.
Jag samlar på: Pengar, eller i alla fall försöker.. hi hi 
Saker jag är stolt över: Att jag KAN bara jag själv vill!
Yrken jag kan tänka mig: Polis
Personer jag inte klarar av: Finns säkerligen många...

FAVORIT...
... maträtt: Tacos
... grogg: Grasshopper, Sött å sliskigt
... glass: Vanilla chocolat cookies. mums 
.. bil: Subaru Impreza WRX STI
... land: Finns de bara värme så är jag nöjd.
... lögn: Öhh. Man brukar ju dra en vit lögn ibland. Men någon favorit?
... tv-serie: Prison Break!
... film: Green Streat Hoolligans
... tidning: Läser sällan
... plagg: Mysbyxorna =)
... favoritbarnprogram: Kollar ja dessvärre icke på.

SAMLA VUXENPOÄNG:
jobb (1p)
,visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), villa (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p), garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whisky (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), viktväktarna (2p), Friskis och svettis (1p), Bingolotto (1p), allsång på Skansken (2p).

13 poäng gör väl en ändå inte så vuxen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0