julen.

Äntligen har jag jobbar klart alla mina jäkla dagar, mpåttligt less man blir på folk när man ständigt är uppi dom. Vissa undrar man verkligen hur de är funtade. Man kan inte annat än skratta åt dom fast man bra gärna skulle vilja drämma något stort och extra hårt i skallen på dom. Men det är bara att vara underbart trevlig och le och se glad ut. Mah!

I morgon är det julafton, jag har svårt för att förstå det och har inte de minsta julkänsla i min kropp. De har jag nog inte haft de senaste åren. :/

Har vart ut till frisör wåmhus och färgat håret ich resultatet blev riktigt bra. :) 

Spelat spel som ja fick i julklapp från jobbet och gud så vi har skrattat. Fem sekunder gick ut på att man ska svara på frågor under endast fem sekunder. De allra enklaste frågorna gör att man får totalt hjärnsläpp. Man kände sig riktigt kass ett tag. ha ha. Men skoj var de. :) Och vilket skratt sen då man fick sig över Malins muffins. oj oj. Formen var sig inte riktigt lik, men goda de var dom.

Igår gick de årliga pepparkaksbaket av stapeln vilket alltid urartar i andra former. Jag förstår inte, alltid! ha ha. Var grymt trött efter jobbet, men tog mig ut till Ryssa för att träffa på folket en stund, vilket var trevligt. Det händer ju tyvärr inte så ofta nu för tiden. :/ Hem i säng och tro som ja också anade. Jag fick telefonsamtal mitt i natten som ja nästan alltid brukar få lördagsnätter klockan två då man ska ageras chaufför tros de, men icke. Men i natt har ja inte hört ett ljud av telefon trots att de har ringts flera gången och skickat sms. Jag måste ha vart död, brukar i vanliga fall vakna om de så går en mus över golvet..

Klockan är 00:10 därmed är det den 24 december 2007 och det har snart gått ännu ett år. Ett år som ja knappt minns vad ja gjort av.? Jag lyckades i alla fall att fixa ett nytt jobb som ja trivs mycket bättre med så något gott har jag gjort för mig själv i alla fall. 

Jag glömde nästan bort att jag har ju namnsdag nu så jag säger Grattis till mig själv på Eva - dagen! 

Ska ta och släcka min gra jag så fint burit in och klätt idag sen blir det sängen nästa.

God Jul & Gott nytt år på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: plupp

Grattis på namnsdagen! =) Puss!

2007-12-25 @ 15:10:25
Postat av: majsan

hejsan!
hade du de kul på parken??de hade då ja...alltid lika kul å se dig tjejen;)

2007-12-27 @ 06:40:23
URL: http://venjansmajsan.blogg.se
Postat av: majsan

haha du kallade mig tilloch med jävla sthlmsbo..haha du e rolig du=)haha

2007-12-28 @ 20:04:48
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0