hur orkar man ..

Här händer de inte mycket heller, inte i mitt liv heller. Enda jag gör är jobbar, tar hand om djuren och tränar, sen är jag död.

Då man jobbar butikstider hinner man inte med mycket annat. Alldeles för tidigt att orka göra något innan och efter är de kolsvart och man är för trött. Men idag har jag dragit ett pass på hörnet och jag hann med ett och annat innan klockan inföll sig till dagens arbetspass.

Tog en lång promenad med vovven i det fina med ack så kalla vädret, var hur skönt som helst. Sen vart de hästen som fick sig sin motion. :) Hann även med diskberget jag ådragit mig samt dammsugit. Trots att jag sov alldeles för länge, men nu slipper man bekymra sig över det något mer.

Längtar tills den 23 december för då är jag äntligen ledig! Undra om affärerna är öppna då? När ska ja hinna köpa min julklappar tro?

Vissa människor blir man aldrig klok på. Sorry, men sant!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vet att du inte gillar stället. =) Men det är olika avdelningar med olika chefer. Som tur är! Denna chef verkar hur mysig som helst... men skenet kan ju bedra! Återkommer! Jag hoppas också att affärerna är öppna på söndag... finns säkert nån akutklapp man måste ha!

2007-12-18 @ 10:12:18
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det ser ut som att vi ska till Rättvik och ev. Mora på Söndag den här veckan. Om det passar så kanske vi kan ses då? Funderade på att åka o kolla Lindas hus, så kanske alla hundarna kan träffas o busa i snön också. :)

2007-12-18 @ 21:48:43
Postat av: Therese

Självklart är affärerna öppna 23.e :)

2007-12-20 @ 23:50:17
URL: http://peekabooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0