besvikelsen vände.

gårdagens träning satt sina spår idag och tänkte att ett pass step up skulle sitta fint då mina rmar är ganska så döda. Kommer till träningen och steppen är inställd och istället är de boxning. Yehh. Men visst vi var ju där nu då, så var ävl bara till att stiga in och slåss lite :)

Tjejen vi hade som instruktör var såå mycket bättre än gubben vi annars haft, nu var de ju tom roligt och boxas, men ack så drygt. ha ha.

I morgon väntar jobb igen, återstår bara nitton dagar tills jag är ledig igen. vad har jag gett mig in på. ha ha

Ska se om ja kan masa mig upp i morgon bitti och ta stallet innan ja ska jobba. innebär att ha måste sitta i sadeln till åtta. Mah, jag som är död på morgonen. Men så skönt när man jobbat klart och har stallet klart. Så får väl se då om ja tar mig upp. Sängen brukar ju alltid vara så mkt skönare. :)

ska ta min döda kropp nu och krypa till kojs. :)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad roligt att det stämde för dig med! =) Vad ska du göra för skoj i helgen då?

2007-12-07 @ 08:06:25
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej Anna, nu har jag också en blogg! Jag håller koll på dig o Linda genom era bloggar, bara så du vet. ;)

2007-12-07 @ 11:48:44
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0