vad är de som känns så bra?

min ledighet som jag sett frame emot så länge svischade bara förbi i raserfart, men hade man förväntat sig annat. Det blev en helg uppe i Älvdalen i alla fall och mycket trevligt hade vi. Allt blev väl kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi hade varjefall roligt!

Man är då tillbaka på jobbet igen och en dag av veckan är nu avklarad, återstår då bara fem dagar till innan man får vara ledig en dag. Jag har tappat motiovationen för att jobba, speciellt inom denna bransch för de är så fett dåligt betalt. Jag måste göra något åt de, om inte annat försöka hitta ett annat jobb. Men man vet ju hur enkelt det är också. Funderar å funderar på om man kanske borde ta å sticka till Norge ett tag bara för att få tjäna ihop lite pengar.

Ja vet inte varför jag fick en känsla idag om att livet ändå känns ganska bra nu. Inget är väl direkt på topp egentligen?

Nej är de annat än att ta och sova och invänta ett 11 timmars pass på jobbet i morrn då. *jag vill inte*

image63

                     FLIPS VALPAR SOM TITTADE UT TILL VÄRLDEN DEN 30 JUNI! 

                             Någon som är intresserade utav valp, hör av dig! 

              Fyra stycken hanar varav tre är svart/vita och en sobel och vit fläckig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack, tack! Vilka små sötnosar! Hade varit intresserad om det inte vore så att våra två katter antagligen hade flyttat om det kom in en hund i huset! =/ Kram kram

2007-08-16 @ 07:22:19
URL: http://jessiejames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0