Lätt att vara efterklok..

Ibland funderar jag på varför jag gjorde de. Jag vela ju, men verkar som de inte blev något positivt i slutändan i alla fall...

Påsken är över och jag har mest bara jobbat.

Fick lov och ta tag i tvätthögen idag samt diskbänken. Hade väl inget annat väl då de bara är en själv som måste göra det.

Träffade brudarna och tog en fika på kaffestugan sedan bar det av ut till Wåmhus.

Jag är ganska så värdelös på skipoo men vad gör det om hundra år, jag fick i alla fall se min snygging på teven. :)
Jobbet väntar i morgon så jag lär sova.

Fast innan jobbet väntar ett telesamtal som jag hoppas kan ge något resultat. :)

take care!

Kommentarer
Postat av: Charliieee

bruden..vi saknade dig på lilla, du skulle ju komma tillbaka ju! kram

2007-04-10 @ 10:27:13
URL: http://charliieee.blogg.se
Postat av: Anonym

men va du skriver kryptiskt, vill ju veta allt. =) vilken snygging? vilket telefon samtal? och vad är de du gjort? fast de kanske jag kan lista ut. =)

2007-04-10 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0