Bara för att..

Vaknade i morse och hade inte alls någon lust att gå till jobbet.. Men vad gör man..

Jag och ponnyn har vart ute på tur till bonäs idag, tänkte hälsa på Susanna, men hon jobbade ju såklart. De får bli en annan dag..

Ringde i morse, får vänta och se vad som händer. Måste fixa ett och annat först.

När man för en gångs skull är ledig en tisdagskväll tänkte man lägga sig i soffan och kolla in de desperata hemmafruarna , men vad ser man. Såklart, det är inget för de visar hockey! Boooring..

Ska ta mig en dusch nu!

Kommentarer
Postat av: Louise

vart jobbar du nu?

2007-04-11 @ 12:05:09
URL: http://louise1983.bogg.se
Postat av: Anonym

Hej gumman!
Du har blivit Utmanad! ;) Kika in på min blogg!

Klart jag tycker om dig! Och du är min vän! Men har haft grymt mycket att göra ett tag.. =) Men på söndagblir det tacos!

Puss!

2007-04-11 @ 19:23:03
Postat av: Pluppan

kanske skulle upplysa om att det var jag! ;)

2007-04-11 @ 19:23:56
URL: http://pluppelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0